EN |    7:45:35 PM   1397 / 05 / 28
    ورود

"خدایا به ما ظرفیت و لیاقتی عطا کن که بتوانیم ناشر بخشی از خبری باشیم که تو اراده کرده ای در هستی نشر یابد"
 

 

 

 

 

 
 

 
سمینار مدیریت مالی در نظام سلامت هفتم و هشتم آذرماه 97 در دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد برگزار می شود...

1397 / 05 / 25  -7:26
تعداد مشاهدات :6

جشنواره ملی جهادگران علم و فناوری با حضور کلیه اقشار بسیج در سطح سپاه های سراسر کشور و مراکز علم و فناوری برگزار می شود...

1397 / 05 / 20  -9:21
تعداد مشاهدات :15

 

 

 
 

 
کلاس های ارشد و دکتری وزارت بهداشت با 10 درصد تخفیف ویژه پرسنل دانشگاه توسط گروه آموزشی تالیفی دکتر خلیلی برگزار می شود...

1397 / 05 / 24  -11:2
تعداد مشاهدات :11

دانشگاه علوم پزشکی مجازی در راستای توانمندسازی اعضای هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و ارتقای عملکرد نظام آموزشی دانشگاه‌ها اقدام به برگزاری سومین فراخوان ثبت‌نام و پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد آموزش پزشکی ویژه اعضای هیات علمی دانشگا‌ه‌ها از تاریخ 15/5/97 لغایت 31/5/97 نموده است...

1397 / 05 / 23  -8:51
تعداد مشاهدات :16

 

 

 

اهداف سازمانی روابط عمومی:

یکی‌ از عواملی‌ که‌ در سرنوشت‌ هر مؤسسه‌، گروه‌ و فرد اهمیت‌ و ارزش‌ اساسی‌ دارد و آن ها را در نیل ‌به‌ هدف‌ ها یاری‌ می‌دهد، کیفیت‌ رابطه‌ آن ها با افراد و مؤسساتی‌ است‌ که‌ با آنها سروکار دارند و همچنین ‌با افکار عمومی‌ جامعه‌ای‌ است‌ که‌ در آن‌ به‌ فعالیت‌ مشغولند. هر اندازه‌ این‌ ارتباط به طور مفیدی‌ مستقر و به‌ شکل‌ مؤثری‌ گسترش‌ یافته‌ باشد، به‌ همان‌ اندازه‌ آن‌ فرد، گروه‌ و مؤسسه‌ در دستیابی‌ به‌ اهداف‌ خود موفق‌تر می‌باشد. اکنون‌ به‌ عنوان‌ یک‌ اصل‌ اساسی‌ در مدیریت‌ پذیرفته‌ شده‌ که‌ افراد و مؤسسات‌ برای ‌رسیدن‌ هرچه‌ بهتر و راحت‌تر به‌ مقاصد خود نیازمند به‌ حسن‌ رابطه‌ و درک‌ متقابل‌ و توسعه‌ تفاهم‌ بایکدیگر و عموم‌ مردم‌ می‌باشند. در این راستا اهم اهداف سازمانی روابط عمومی عبارتست از:

·         بررسی و برنامه ریزی با هدف دستیابی به روش های علمی جهت تداوم ارتباط دو سویه بین مسئولان و کارکنان

·         مشورت و ارائه خدمات لازم به منظور برقراری و گسترش امور ارتباطی واحد های تابعه با مخاطبان                                           

·         فراهم نمودن زمینه همکاری با رسانه های ارتباط جمعی برای ارتباط مستمر با مسئولان در جهت ارائه دیدگاه ها، رویدادها، برنامه ها و انعکاس آن برای اطلاع عموم

·         به کارگیری شیوه های مناسب و اجرای طرح های بخش افکار سنجی با همکاری کارشناسان، محققان و صاحب نظران در جهت ارزیابی رفتارها، نظرات و نگرش های بیرونی و درونی در ارتباط با ارگان ذیربط و تلاش برای بالا بردن سطح علمی کارکنان

·         جلب همکاری و همراهی جامعه در مسیر تحقق اهداف قانونی و تلاش در جهت فراهم آوردن موجبات رشد فضائل اخلاقی کارگزاران و کارکنان در مسیر خدمت به مردم

·         توسعه ارتباطات رسانه ای

·         توسعه ارتباطات مردمی و تکریم ارباب رجوع

·         تقویت ارتباطات و همگرایی درون سازمانی و توسعه ارتباطات برون سازمانی

·         گسترش پژوهش و تحلیل محتوا در حوزه روابط عمومی و تقویت مطالعات افکار عمومی

·         تقویت فرهنگ اسلامی و گرامیداشت مناسبت های ملی-مذهبی

·         معرفی به موقع توانمندی ها و دستاوردها در راستای ارتقای جایگاه و منزلت سازمان

·         تداوم حرکت به سوی روابط عمومی الکترونیک

·         توسعه وساماندهی نظام اطلاع رسانی و اطلاع یابی

·         توسعه و تقویت شبکه روابط عمومی در وزارتخانه و مراکز تابعه

·         فرهنگ سازی و آموزش همگانی سلامت

·         توسعه و بهره مندی ازفن آوری های نوین روابط عمومی

·         توسعه منابع و توانمندسازی نیروی انسانی روابط عمومی