EN |    1:23:20 AM   1397 / 09 / 26
    ورود

"خدایا به ما ظرفیت و لیاقتی عطا کن که بتوانیم ناشر بخشی از خبری باشیم که تو اراده کرده ای در هستی نشر یابد"
 

 

 

 

 
 

 
کنفرانس بین المللی بیمه سلامت برگزار می شود...

1397 / 09 / 18  -10:14
تعداد مشاهدات :17

نخستین رویداد هم اندیشی در عرصه بیمه سلامت از 15 آذر شروع به ثبت نام میکند...

1397 / 09 / 18  -10:9
تعداد مشاهدات :13

 

 

 
 

 
دوره آموزشی هفت ساعته آشنایی با مفاهیم بهره وری برای مدیران و کارمندان برگزار می شود...

1397 / 09 / 19  -9:32
تعداد مشاهدات :13

ثبت نام عتبات دانشگاهیان آغاز شد...

1397 / 09 / 11  -12:46
تعداد مشاهدات :26

 

 

 

اهداف سازمانی روابط عمومی:

یکی‌ از عواملی‌ که‌ در سرنوشت‌ هر مؤسسه‌، گروه‌ و فرد اهمیت‌ و ارزش‌ اساسی‌ دارد و آن ها را در نیل ‌به‌ هدف‌ ها یاری‌ می‌دهد، کیفیت‌ رابطه‌ آن ها با افراد و مؤسساتی‌ است‌ که‌ با آنها سروکار دارند و همچنین ‌با افکار عمومی‌ جامعه‌ای‌ است‌ که‌ در آن‌ به‌ فعالیت‌ مشغولند. هر اندازه‌ این‌ ارتباط به طور مفیدی‌ مستقر و به‌ شکل‌ مؤثری‌ گسترش‌ یافته‌ باشد، به‌ همان‌ اندازه‌ آن‌ فرد، گروه‌ و مؤسسه‌ در دستیابی‌ به‌ اهداف‌ خود موفق‌تر می‌باشد. اکنون‌ به‌ عنوان‌ یک‌ اصل‌ اساسی‌ در مدیریت‌ پذیرفته‌ شده‌ که‌ افراد و مؤسسات‌ برای ‌رسیدن‌ هرچه‌ بهتر و راحت‌تر به‌ مقاصد خود نیازمند به‌ حسن‌ رابطه‌ و درک‌ متقابل‌ و توسعه‌ تفاهم‌ بایکدیگر و عموم‌ مردم‌ می‌باشند. در این راستا اهم اهداف سازمانی روابط عمومی عبارتست از:

·         بررسی و برنامه ریزی با هدف دستیابی به روش های علمی جهت تداوم ارتباط دو سویه بین مسئولان و کارکنان

·         مشورت و ارائه خدمات لازم به منظور برقراری و گسترش امور ارتباطی واحد های تابعه با مخاطبان                                           

·         فراهم نمودن زمینه همکاری با رسانه های ارتباط جمعی برای ارتباط مستمر با مسئولان در جهت ارائه دیدگاه ها، رویدادها، برنامه ها و انعکاس آن برای اطلاع عموم

·         به کارگیری شیوه های مناسب و اجرای طرح های بخش افکار سنجی با همکاری کارشناسان، محققان و صاحب نظران در جهت ارزیابی رفتارها، نظرات و نگرش های بیرونی و درونی در ارتباط با ارگان ذیربط و تلاش برای بالا بردن سطح علمی کارکنان

·         جلب همکاری و همراهی جامعه در مسیر تحقق اهداف قانونی و تلاش در جهت فراهم آوردن موجبات رشد فضائل اخلاقی کارگزاران و کارکنان در مسیر خدمت به مردم

·         توسعه ارتباطات رسانه ای

·         توسعه ارتباطات مردمی و تکریم ارباب رجوع

·         تقویت ارتباطات و همگرایی درون سازمانی و توسعه ارتباطات برون سازمانی

·         گسترش پژوهش و تحلیل محتوا در حوزه روابط عمومی و تقویت مطالعات افکار عمومی

·         تقویت فرهنگ اسلامی و گرامیداشت مناسبت های ملی-مذهبی

·         معرفی به موقع توانمندی ها و دستاوردها در راستای ارتقای جایگاه و منزلت سازمان

·         تداوم حرکت به سوی روابط عمومی الکترونیک

·         توسعه وساماندهی نظام اطلاع رسانی و اطلاع یابی

·         توسعه و تقویت شبکه روابط عمومی در وزارتخانه و مراکز تابعه

·         فرهنگ سازی و آموزش همگانی سلامت

·         توسعه و بهره مندی ازفن آوری های نوین روابط عمومی

·         توسعه منابع و توانمندسازی نیروی انسانی روابط عمومی