EN |    12:43:10 PM   1397 / 02 / 04
    ورود

"خدایا به ما ظرفیت و لیاقتی عطا کن که بتوانیم ناشر بخشی از خبری باشیم که تو اراده کرده ای در هستی نشر یابد"
 

 

 

 

 
 

 
نخستین همایش کشوری آموزش پزشکی پاسخگو از 16لغایت 18 مرداد سال 1397 دردانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار می شود...

1396 / 12 / 06  -11:8
تعداد مشاهدات :125

نخستین کنگره دانشجویی داروسازی و طب اسلامی پنجم لغایت هفتم اردیبهشت 97 برگزار می شود.....

1396 / 10 / 21  -13:5
تعداد مشاهدات :242

 

 

 
 

 
ثبت نام بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت، آغاز شد و علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام به سامانه جشنواره قرآن و عترت مراجعه کنند...

1396 / 12 / 10  -11:19
تعداد مشاهدات :103

معاونت بهداشتی دانشگاه دوره آموزش عمومی "پیشگیری از عوامل خطر سرطان" را به صورت آزمون ویژه کارکنان برگزار می‌نماید. معاونت بهداشتی دانشگاه در نظر دارد دوره آموزش عمومی"پیشگیری از عوامل خطر سرطان" را به صورت آزمون ویژه کارکنان برگزار نماید...

1396 / 12 / 06  -9:59
تعداد مشاهدات :172

 

 

 

اهداف سازمانی روابط عمومی:

یکی‌ از عواملی‌ که‌ در سرنوشت‌ هر مؤسسه‌، گروه‌ و فرد اهمیت‌ و ارزش‌ اساسی‌ دارد و آن ها را در نیل ‌به‌ هدف‌ ها یاری‌ می‌دهد، کیفیت‌ رابطه‌ آن ها با افراد و مؤسساتی‌ است‌ که‌ با آنها سروکار دارند و همچنین ‌با افکار عمومی‌ جامعه‌ای‌ است‌ که‌ در آن‌ به‌ فعالیت‌ مشغولند. هر اندازه‌ این‌ ارتباط به طور مفیدی‌ مستقر و به‌ شکل‌ مؤثری‌ گسترش‌ یافته‌ باشد، به‌ همان‌ اندازه‌ آن‌ فرد، گروه‌ و مؤسسه‌ در دستیابی‌ به‌ اهداف‌ خود موفق‌تر می‌باشد. اکنون‌ به‌ عنوان‌ یک‌ اصل‌ اساسی‌ در مدیریت‌ پذیرفته‌ شده‌ که‌ افراد و مؤسسات‌ برای ‌رسیدن‌ هرچه‌ بهتر و راحت‌تر به‌ مقاصد خود نیازمند به‌ حسن‌ رابطه‌ و درک‌ متقابل‌ و توسعه‌ تفاهم‌ بایکدیگر و عموم‌ مردم‌ می‌باشند. در این راستا اهم اهداف سازمانی روابط عمومی عبارتست از:

·         بررسی و برنامه ریزی با هدف دستیابی به روش های علمی جهت تداوم ارتباط دو سویه بین مسئولان و کارکنان

·         مشورت و ارائه خدمات لازم به منظور برقراری و گسترش امور ارتباطی واحد های تابعه با مخاطبان                                           

·         فراهم نمودن زمینه همکاری با رسانه های ارتباط جمعی برای ارتباط مستمر با مسئولان در جهت ارائه دیدگاه ها، رویدادها، برنامه ها و انعکاس آن برای اطلاع عموم

·         به کارگیری شیوه های مناسب و اجرای طرح های بخش افکار سنجی با همکاری کارشناسان، محققان و صاحب نظران در جهت ارزیابی رفتارها، نظرات و نگرش های بیرونی و درونی در ارتباط با ارگان ذیربط و تلاش برای بالا بردن سطح علمی کارکنان

·         جلب همکاری و همراهی جامعه در مسیر تحقق اهداف قانونی و تلاش در جهت فراهم آوردن موجبات رشد فضائل اخلاقی کارگزاران و کارکنان در مسیر خدمت به مردم

·         توسعه ارتباطات رسانه ای

·         توسعه ارتباطات مردمی و تکریم ارباب رجوع

·         تقویت ارتباطات و همگرایی درون سازمانی و توسعه ارتباطات برون سازمانی

·         گسترش پژوهش و تحلیل محتوا در حوزه روابط عمومی و تقویت مطالعات افکار عمومی

·         تقویت فرهنگ اسلامی و گرامیداشت مناسبت های ملی-مذهبی

·         معرفی به موقع توانمندی ها و دستاوردها در راستای ارتقای جایگاه و منزلت سازمان

·         تداوم حرکت به سوی روابط عمومی الکترونیک

·         توسعه وساماندهی نظام اطلاع رسانی و اطلاع یابی

·         توسعه و تقویت شبکه روابط عمومی در وزارتخانه و مراکز تابعه

·         فرهنگ سازی و آموزش همگانی سلامت

·         توسعه و بهره مندی ازفن آوری های نوین روابط عمومی

·         توسعه منابع و توانمندسازی نیروی انسانی روابط عمومی